Zwrot zakupionych biletów
(wyciąz z regulaminu konferencji)
§7 Rezygnacja z uczestnictwa
- W zakresie dopuszczalnym przez prawo, możliwość jednostronnego odstąpienia, wypowiedzenia czy innego zakończenia umowy przez Kupującego niebędącego konsumentem albo Quasi-przedsiębiorcą, jest wyłączona. Organizator podchodzi jednak do każdej sytuacji indywidualnie i w przypadku zdarzeń losowych prosi o bezpośredni kontakt pod adresem: marketing@jobhouse.pl
§8 Reklamacje
- Kupujący może złożyć reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: marketing@jobhouse.pl, a także pocztą na adres siedziby Organizatora.
- Reklamacje mogą byś składane nie później, niż 14 dnia po zakończeniu Konferencji. W przypadku złożenia reklamacji pocztą o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Termin ten nie dotyczy konsumentów i Quasi-przedsiębiorców.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
- wskazanie konferencji, której reklamacja dotyczy;
- oznaczenie Kupującego – imię i nazwisko/nazwę, adres do korespondencji, adres e-mail, telefon kontaktowy,
- przedmiot reklamacji,
- wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.
- Organizator rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania. 5. Organizator może wydłużyć termin wskazany w pkt. 4, nie dotyczy to reklamacji składanych przez konsumentów. Organizator poinformuje o tym składającego informację, wskazując powody wydłużenia terminu. Jednocześnie Organizator wyznacza nowy termin na rozpatrzenie reklamacji.