Zwrot zakupionych biletów

(wyciąz z regulaminu konferencji)

§7 Rezygnacja z uczestnictwa

  1. W zakresie dopuszczalnym przez prawo, możliwość jednostronnego odstąpienia, wypowiedzenia czy innego zakończenia umowy przez Kupującego niebędącego konsumentem albo Quasi-przedsiębiorcą, jest wyłączona. Organizator podchodzi jednak do każdej sytuacji indywidualnie i w przypadku zdarzeń losowych prosi o bezpośredni kontakt pod adresem: marketing@jobhouse.pl

§8 Reklamacje

  1. Kupujący może złożyć reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: marketing@jobhouse.pl, a także pocztą na adres siedziby Organizatora.
  2. Reklamacje mogą byś składane nie później, niż 14 dnia po zakończeniu Konferencji. W przypadku złożenia reklamacji pocztą o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Termin ten nie dotyczy konsumentów i Quasi-przedsiębiorców.
  3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
    1. wskazanie konferencji, której reklamacja dotyczy;
    2. oznaczenie Kupującego – imię i nazwisko/nazwę, adres do korespondencji, adres e-mail, telefon kontaktowy,
    3. przedmiot reklamacji,
    4. wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.
  4. Organizator rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania. 5. Organizator może wydłużyć termin wskazany w pkt. 4, nie dotyczy to reklamacji składanych przez konsumentów. Organizator poinformuje o tym składającego informację, wskazując powody wydłużenia terminu. Jednocześnie Organizator wyznacza nowy termin na rozpatrzenie reklamacji.