Iwona Borzym

Nordea Bank

Absolwentka Prawa na Uniwersytecie Gdańskim, Psychologii Biznesu i Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej, Studium Trenerów Grupowych oraz Psychologii Biznesu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

Humanistka – w bankowości od 27 lat, od 17 lat w różnych rolach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, od ponad 7 lat aktywnie wspiera i partneruje liderom w branży IT.

Wykładowczyni na Studiach Podyplomowych Manager IT na Politechnice Gdańskiej, gdzie chętnie dzieli się wiedzą z „Asertywnego Przywództwa”

Prelegentka na konferencjach: „Radość w pracy” i „Docenianie w pracy”.

Propagatorka psychologii pozytywnej i asertywnej komunikacji. Ambasadorka Employee Value Proposition w Nordea. Na co dzień współpracuje z liderami IT w Nordea Bank, wspierając ich w zarządzaniu zespołami w angażujący i budujący zaufanie sposób. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu warsztatów doskonalących umiejętności przywódcze, w tym m.in. budowanie zaufania, docenianie pracowników, asertywność w pracy lidera.  Współtwórczyni Zespołu Facylitatorów Gier Integracyjnych oraz Community of Practice dla Liderów w Nordea